توسعه فردی

چطور جزء ۱ درصدی‌های برتر باشیم؟

اگر دوست دارید که جزء افراد نخبه و ۱ درصدی دنیا باشید این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید.

1. خودتان را با ۱ درصدی ها محاصره کنید

هدف ایجاد شبکه ای با ۱درصدی های برتر دسترسی به اطلاعات، علم و مهارت هایی است که آنها بدست آورده اند.
اکثر افراد به دلیل انتخاب های اشتباهشان و محاصره کردن خودشان با این انتخاب ها متحمل سبک زندگی ضعیف شده اند.
شما باید دست از رقابت با افرادی که از شما ضعیف تر هستند بردارید.  تنها زمانی مجبورید که سطح استاندارد هایتان را بالا ببرید وقتی است که با یک حریف بهتر از خودتان رقابت می‌کنید.

پر کردن اطراف خود از شبکه ای شامل ۱ درصدی ها شما را قادر به دسترسی به اطلاعاتی می‌کند که اکثر افراد حتی از وجود آنها بی خبرند. [در عصر حاضر داده و داشتن اطلاعات به شما برتری می‌دهد]

2. روی به تاخیر افتادن رضایت و سربلندی تمرکز کنید!

یک مثال برجسته برای این مورد جف بزوز[خالق آمازون] می‌باشد.
او به آرامی شروع کر و آمازون پس از ۹ سال از زمان تاسیس شروع به سود دهی کرد. به جای اینکه امیدوار باشد ایده‌اش بعد از گذشت یک سال بر سر زبان ها بیفتد، او سالها بر روی یک ایده ساده متمرکز شد.
شما لزوما مجبور نیستید دنبال ساخت ایده‌های جدید باشید. تنها کاری که باید بکنید این است روی ایده هایی که ۹۹ درصد از مردم دنیا روی آن کار نمی‌کنند کار کنید!
استمرار کلید موفقیت است.

3. سخت تلاش کردن به تنهایی جواب نمی‌دهد

میلیون ها نفر در دنیا به انجام کارهای سخت مشغول هستند، اگر چه هیچکدام از آنها قادر به فهیمدن این که چطور بیشترین استفاده از وقت خود را داشته باشند نیستند.
۹۹ درصد انسان‌ها زمان خود را در ازای پول معامله می‌کنند اما ۱ درصدی ها سخت تلاش می‌کنند تا مطمئن شوند پول برای آنها کار می‌کند.

4. دست از شکایت و گلایه بردارید

هوا بسیار سرد یا گرم است، خیابان ها شلوغ و ترافیک زیاد است، سیاست مدار ها کلاش هستند، دنیا پر از بی عدالتی و چیزهای غیر قابل بخشش است… اینها بهانه هایی است برای این که چرا در جایی که میخواهید باشید نیستید!
۱ درصدی ها مانند ۹۹ درصدی ها تمام طول روز شکوه و گلایه نمی‌کنند.
۱ درصدی ها می‌دانند که شکایت و گلایه هیچ چیزی را درست نمی‌کند. همیشه مراقب افکار خود باشید و آگاهی کامل داشته باشید. با انگیزه هایی که موجب میشود شما گلایه کنید مبارزه کنید.

5. یادگیری را ادامه دهید

شما نیاز است تا به یک دانش‌آموز همیشگی تبدیل شوید. به این دلیل که دیگر در مدرسه یا دانشگاه نیستید هیچگاه دست از یادگیری برندارید. شما باید کتاب مطالعه کنید، پادکست گوش دهید، در دوره ها و کلاس های آموزشی شرکت کنید، در دوره های کوچینگ شرکت کنید، و در نهایت یک مربی و مرشد برای خودتان پیدا کنید.
وقتی که شما به صورت مستمر یاد‌میگیرید، تمایل دارید تا بینش هایی را بدست آورید که برای شما واضح به نظر می‌رسد اما ممکن است برای دیگران مبهم بوده و واضح نباشند.

منبع:

این مطلب مربوط به یک رشته تویت در این آدرس است که توسط UncoGeek ترجمه شده است.

مشاهده بیشتر

احسان حیدری

از سال 1390 در حوزه وب و برنامه نویسی مشغول به فعالیت شدم. سابقا برنامه نویس اپلیکیشن های اندروید با زبان java بودم و در حال حاضر مسلط به زبان های php و java script و python هستم و عمده فعالیت فعلی من توسعه اپلیکیشن های تحت وب می‌باشد. همچنین علاقه مند به بازارهای سرمایه، بلاکچین و دنیای غیر متمرکز و وب۳ هستم که نقشه راه آینده من را شکل داده اند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا